15 June 2011

15 JUNE 2011.....

KEHILANGAN SEORANG TEMAN SEKELAS.......

Walaupown  aku x tau apa  yang sebenarnya yang terjadi diantara  dayang dgn pakcik dan makcik dye.....tp aku dapat rasa swaktu  dye berlari naek kekelas swak2 masa add mate....elok la  cikgu pown x mas0k......di situ bermula drama yang amat myebakan smua kwan2 sekelas aku...dye datang dengan keadaan mnangis n beri tahu bahawa  dye akan  balik smula ke sabah pada ari ahad nie.........kawan2 aku ingat nk g rumah dye s0k...2 pown klo jadi........aku cuba ketawa tadi supaya tak mnangis...tetapi malang  hatiku tlampau sebak.......n membuat air mata terus mgalir.......kwan2 aku  yang aku x pernah tgk mnangis pown mnangis.....x sangka keadaan akan jadi mcm nie pulak.....dayang pown x berhenti2 menangis2 tadi tp dalam nangis td sempat jugak dayang uat lawak ...haha......tapi kelakar dye . mampu uat kami smua ketawa...pas x de lagi la owg yg nk uat bising nk gelak suke2 dgn kami smua....tapi aku happy dapat kenal dengan dye selamya 5 bulan.......dlu dye pernah ckp...mungkin dye akan pindah tahun depan...x sangka dye berpindah lebih awal..........

No comments:

Post a Comment

I WILL FORGET U